Secretara

Nivel cariera

Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)

Limbi vorbite

engleză

Locatii

Bragadiru


Cerinte obligatorii


Rugam pe cei ce nu corespund sau nu se regasesc sa nu trimita CV.


- Experienta minim 3 ani pe postul de secretara sau asistent manager. Nu ne intereseaza alte calificari, experienta pe postul de secretara este obligatorie.


- Nu conteaza varsta - ci pregatirea, competenta, seriozitatea si dorinta de a munci.


- Firma noastra este pozitionata departe de zona centrala a Bucurestiului - respectiv pe Sos. Alexandriei. Rugam pe cei care considera ca este prea departe sa nu ne deranjeze cu CV-urile.


- Se resping din start candidatii care nu au avut o stabilitate indelungata (sau cel putin rezonabila) la locurile de munca anterioare.


- Este obligatorie cunoasterea EXCELENTA a limbii engleze, scris si vorbit;
- Sunt necesare foarte bune cunostinte Windows, MsOffice (Outlook, Word, Excel), navigare pe internet;
- Abilitati comunicare, siguranta, putere si dorinta de munca, forta de convingere;
- Punctualitate, seriozitate, atentie, spirit puternic organizatoric, eficienta;
- Cunoastere excelenta limba engleza, scris si vorbit;
--- Avantaj: cunostinte despre piata de publicitate, despre produse si servicii precum: sisteme de expunere si afisare, large-format-printing, productie publicitara in general;




Descriere job:


- Mentinerea contactelor cu clientii si furnizorii;
- Solicitarea de oferte de la diversi furnizori; transmiterea de comenzi de materiale, conform instructiunilor primite de la directorul de productie;


- Transmiterea de oferte catre clienti, conform indicatiilor departamentului de vanzari;
- Urmarirea operatiunilor de import/export pe care societatea le efectueaza (mentinerea contactelor cu furnizorii si clientii externi, cu transportatorii, cu comisionarii vamali etc.);
- Emiterea facturilor catre clienti;


- Pregatirea, ambalarea si expedierea produselor catre clienti, prin curierat rapid;


- Organizarea traseelor zilnice ale soferilor firmei;


- Utilizarea echipamentelor de birotica (calculaor, fax, scanner, imprimante etc.)
- Activitati de protocol;




Oferta (bonusuri, beneficii)


- Loc de munca intr-un sediu curat, cladire noua, mobilata si utilata complet si modern, birou personal;
- Colectiv mic, tanar, bine pregatit; atmosfera placuta de lucru;
- Salariu motivant - pe masura competentei si eficientei.