Lavinia (34 ani)

București
Activ ultima data in: 12 Aprilie 2016
Interesat de oferte part time / proiecte
Disponibil pentru relocare
Detin permis de conducere
Limbi vorbite:
Romana (Nativ)
Franceza (Mediu)
Engleza (Mediu)
Aug 2014 - Prezent

Director HR (Sanatate) @ Metropolitan Hospital, București, România

- Managementul departamentului HR
- Recrutare personal diverse categorii
- Salarizare si administrare
- Training intern
- Compensatii si beneficii
- Evaluare si monitorizare
- Audit
- Decont lunar medici
- Bugetare si monitorizare costuri
Oct 2013 - Prezent

Trainer (OfficeJobs) @ Training, BUCURESTI

Sustinere training-uri ocazional:
- inspector resurse umane
- formator
- recrutare
Mai 2013 - Aug 2015

HR Director (Vanzari) @ Puls Medica, BUCURESTI

Disponibila de a lucra cu PFA

Recrutare personal:
- creionare si postare anunturi
- selectie CV-uri
- interviuri
- ofertare
Salarizare si administrare pentru 120 de salariati si 20 colaboratori

Evaluare profesionala (monitorizare si imbunatatire proces)

Strategie HR si proceduri

Actualizare proceduri ISO

Soft salarizare utilizate: Saga, Wizsalary
Mai 2011 - Apr 2013

Manager HR - Salarizare si administrare (Sanatate) @ MEDICOVER SRL, BUCURESTI

Coordonarea departamentului de salarizare si administrare personal angajat si colaborator, cu 3 salariatii in subordine, pentru 700 de angajati si 400 de colaboratori

Coordonare procese:
Administrativ
- verificarea corectitudinii documentelor
- contrasemnarea documentelor de angajare, modificare si incetare
- crearea unui tool pentru previzionarea concediilor si monitorizarea lor
- fise de post
- organigrama
- integrarea noului angajat
- exit interview
- monitorizare protectia muncii si medicina muncii
- acordarea de suport personalului din departament si companie
Payroll
- calcul bilunar, avans si lichidare
- verificarea datelor salariale introduse
- verificarea pontajelor (ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte, garzi, ore on call)
- verificarea comenzilor de tichete lunare
- verificarea lunara si introducerea comisioanelor de vanzari conform procedurii
- aprobarea de avansuri suplimentare
- introducerea medicalelor si completarea lor pentru recuperarea banilor
- validarea statului
- verificarea si transmiterea in contabilitate a rapoartelor standard si customizate
- verificarea fluctuatilor lunare
- verificarea primelor
- verificarea si aprobarea sumelor facturate
Compensatii si beneficii
- monitorizarea acordarii tichetelor pentru diverse ocazii
- verificarea aplicarii corecte a procedurilor pentru ajutoare de nastere, deces, prima de vacanta, abonamente de sanatate, transport precum si aprobarea acordarii
Evaluare
- verificarea rapoartelor de evaluare a personalului nou angajat
Recrutare
- aprobarea solicitarilor de recrutare
- ofertarea candidatilor cu respectarea bugetului
Categorii personal recrutat - doctori, asistente, personal auxiliar, management
Raportare
- standardizarea anumitor rapoarte si crearea unora noi
- completarea lunara a rapoartelor standard (FTE, new hire, leavers, costuri pe centre de cost, untaken holiday, etc)
- crearea de rapoarte customizate conform cerintelor
Bugetare
- colectarea datelor privind pozitiile noi solicitate
- calcularea costului salarial pe centre de cost si categorii de personal
- training
- beneficii
- urmarirea bugetului si rectificarea dupa caz
Simulari
- calcularea pentru proiecte costuri de personal
- simulare costuri customizate

Proiecte implementate:
- Soft salarizare o noua versiune
- Verificare si actualizare conform prevederilor legislative a documentelor specifice dosarelor de personal
- Proceduri si procese specifice departamentului si companiei
- Buget si cost control

Soft-uri salarizare utilizate:
- Smartree
- Saga

Recomandari:
Bogdan Pana - Director executiv
Maria Ali - Director financiar
Dana Butoi - Director operational
Mai 2008 - Mai 2011

Manager Resurse Umane (Sanatate) @ EUROCLINIC HOSPITAL SA, BUCURESTI

Coordonarea serviciului de resurse umane si implementarea de noi proceduri si strategii pentru 600 de salariati si 300 de colaboratori.

Coordonare procese:
Administrativ
- verificarea corectitudinii documentelor
- contrasemnarea documentelor de angajare, modificare si incetare
- crearea unui tool pentru previzionarea concediilor si monitorizarea lor
- fise de post
- organigrama
- integrarea noului angajat
- exit interview
- monitorizare protectia muncii si medicina muncii
- acordarea de suport personalului din departament si companie
Payroll
- calcul salarial
- verificarea datelor salariale introduse
- verificarea pontajelor (ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte, garzi, ore on call)
- verificarea comenzilor de tichete lunare
- verificarea lunara si introducerea comisioanelor de vanzari conform procedurii
- aprobarea de avansuri suplimentare
- introducerea medicalelor si completarea lor pentru recuperarea banilor
- validarea statului
- validarea declaratiilor
- completarea OP-urilor
- verificarea si transmiterea in contabilitate a rapoartelor standard si customizate
- verificarea fluctuatilor lunare
- verificarea primelor
- verificarea si aprobarea sumelor facturate
Compensatii si beneficii
- monitorizarea acordarii tichetelor pentru diverse ocazii
- verificarea aplicarii corecte a procedurilor pentru ajutoare de nastere, deces, prima de vacanta, abonamente de sanatate, casatorie, zile suplimentare, transport precum si aprobarea acordarii
Evaluare
- verificarea rapoartelor de evaluare a personalului nou angajat
- implementarea unuei noi procedri de evaluare anuala corelata cu sistemul de bonusare
Recrutare
- aprobarea solicitarilor de recrutare
- postarea anunturilor
- selectarea CV-urilor
- organizarea si sustinerea interviurilor
- ofertarea candidatilor cu respectarea bugetului
- oferirea de raspuns negativ tuturor candidatilor respinsi
Categorii personal recrutat - doctori, asistente, personal auxiliar, management
Raportare
- standardizarea anumitor rapoarte si crearea unora noi
- completarea lunara a rapoartelor standard (FTE, new hire, leavers, costuri pe centre de cost, untaken holiday, etc)
- crearea de rapoarte customizate conform cerintelor
- calcul anual al bonusului conform procedurii
Bugetare
- colectarea datelor privind pozitiile noi solicitate
- calcularea costului salarial pe centre de cost si categorii de personal
- training
- beneficii
- urmarirea bugetului si rectificarea dupa caz
Simulari
- calcularea pentru proiecte costuri de personal
- simularea bonusului anual
- simulare costuri customizate

Proiecte implementate:
- Soft HR
- Sistem de evaluare a performantei
- Proceduri si procese specifice departamentului si companiei
- Buget si cost control

Soft-uri salarizare utilizate:
- Smartree
- Ciel
- Wizsalary

Recomandari:
Catalin Popa - Director general
Bogdan Pana - Director executiv
Maria Ali - Director financiar
Feb 2007 - Mai 2008

Specialist Resurse Umane (Inginerie) @ AVRIG 35 SRL, BUCURESTI

Management:
- Coordonare diverse proiecte
Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
- derularea procesului de sanctionare disciplinara
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si calcularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
- intocmirea ordinelor se plata
Compensatii si beneficii:
- intocmirea diveselor formulare de acordare
- comunicarea si urmarirea acordarii diverselor beneficii
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
Reporting:
- intocmirea si prezentarea de raporte cu diverse situatii (FTE, hired, turn over, salarii, majorari, etc)
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
Iul 2005 - Feb 2007

Coordonator Departament Resurse Umane (Sanatate) @ Centrul Medical Sanador

Mentiune: Nu exista departament, a fost creat odata cu angajarea mea in cadrul companiei

Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
- derularea procesului de sanctionare disciplinara
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si caclularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
- intocmirea ordinelor se plata
Recrutare:
- organizarea procesului de recrutare (postarea de anunturi, organizarea de interviuri, selectiea CV-urilor, intocmirea listei scurte, participarea la interviu)
- asigurarea procesului de angajare
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
Reporting:
- intocmirea si prezentarea de raporte cu diverse situatii (FTE, hired, turn over, salarii, majorari, etc)

Proiecte/proceduri implementate:
- implementarea programului de salarizare (Wizsalary)
- participarea la implementarea ISO 900
- intocmirea Regulamentului Intern
- derularea procesului de angajare a cetatenilor straini
- intocmirea organigramei
- organizarea si urmarirea procesului de evaluare
Nov 2004 - Iun 2005

Inspector Resurse Umane (IT / Telecom) @ Ultra Pro Computers, BUCURESTI

Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si caclularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
Recrutare:
- asigurarea procesului de angajare
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
Apr 2003 - Oct 2004

Inspector Resurse Umane (Institutii / profesii liberale) @ Directia de Invatamant - Primaria Sectorului 4

Incepand cu 15.04.2004 - Sef Birou Resurse Umane
- coordonarea activitatii departamentului
- verificarea activitatilor administrative ale subordonatilor
- participarea la intocmirea bugetului pe departament
- participarea ca reprezentant al institutiei la concursurile unitatilor de invatamant
- sustinerea in Comisiile Consiliului Local a planului de functii pentru institutie
- coordonarea planului de reorganizare al institutiei impreuna cu sefi departamentelor

Inspector resurse Umane
- operare carnete munca;
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime;
- salarizare;
- organizarea de concursuri si asigurarea derularii procesului de angajare;
- intocmire contracte munca, acte aditionale, decizii;
- efectuarea evaluarii anuale conform legislatiei specifice;
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI;
Feb 2001 - Apr 2003

Inspector mass - media (Institutii / profesii liberale) @ Primaria Sectorului 4

- organizare conferinte de presa
- concepere si transmitere de comunicate
- intocmire mape pentru reprezentantii mass - media acreditati
- organizarea si participarea la diverse actiuni
- intocmirea revistei presei
- intocmirea lunara a analizei aparitiilor mass - media
- pastrarea legaturii permanente cu mass - media
2014 - 2014

Top Quality, București, Municipiul București, România

Cursuri / Conferinte
Audit
Auditor ISO
2005 - 2008

Facultatea de Relatii Economice Internationale - Universitatea Dimitrie Cantemir, BUCURESTI

Facultate (in curs)
Relatii Economice Internationale
2000 - 2005

Facultatea de Administratie Publica - SNSPA, BUCURESTI

Facultate (terminat)
Administratie publica
1996 - 2000

Liceul Teoretic \"Lucian Blaga\", BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
Filologie
Oct 2013 - Prezent

Trainer (OfficeJobs) @ Train, BUCURESTI

Train:
- HR inspector
- Train the train
- Recruiting
Mai 2013 - Prezent

HR Director (Sanatate) @ PULS MEDICA SRL, BUCURESTI

Recruitment
Payroll & Admin
Professional evaluation
HR strategy & procedures
Training
Mai 2011 - Prezent

HR Manager - Payroll&Admin (Sanatate) @ MEDICOVER SRL, BUCURESTI

Coordination of payroll & admin department for employees and collaborators, (700 employee and 400 collaborators).

Coordination processes: admin, payroll,compensation and benefits, evaluation,reporting,recruitment, budget.

Projects implemented:
- HR soft Smartree - update
- Various specific procedures and processes
- Budget and cost control

Payroll software used:
- Smartree
- Saga
Mai 2008 - Mai 2011

HR Manager Euroclinic/Regina Maria (OfficeJobs) @ EUROCLINIC HOSPITAL SA, BUCURESTI

Coordination of human resources department and implement new procedures and strategies for a company with 600 employee and 300 collaborators.
Coordination processes: admin, payroll,compensation and benefits, evaluation, recruitment (doctors, nurses, auxiliar staff, middle management), reporting, budget and cost control.

Projects implemented:
- HR soft Smartree
- Performance appraisal system
- Various specific procedures and processes
- Budget and cost control
- Performance

Payroll software used:
- Smartree
- Ciel
- Wizsalary
Feb 2007 - Mai 2008

HR specialist (Inginerie) @ AVRIG 35 SRL, BUCURESTI

Management
- Coordination of different projects
Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- REVISAL
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Compensation and Benefits
- grant forms
- Communication and tracking grant various benefits
- drawing up job descriptions
Reporting
- preparation of various reports (FTE, hired, turn over, payroll, rest breaks,
etc.)
Iul 2005 - Feb 2007

HR Coordinator (Sanatate) @ CENTRUL MEDICAL SANADOR, BUCURESTI

Management
- Coordination of human resources department
Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- REVISAL
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Compensation and Benefits
- grant forms
- Communication and tracking grant various benefits
- drawing up job descriptions
Reporting
- Preparation of various reports (FTE, hired, turn over, payroll, rest breaks,
etc.)

Projects and procedures implemented
- HR soft - Wizsalary
- participation in ISO 9000 implementation
- drawing up ROI
- drawing up organization chart
- organizational performance assessment and tracking process
Nov 2004 - Iun 2005

HR Specialist (IT / Telecom) @ Ultra Pro Computers, BUCURESTI

Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- follow the disciplinary process
-various reports
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Recrutment
- CV selection and recruitment
- publication announcements on specialized website
Apr 2003 - Oct 2004

HR Inspector (Institutii / profesii liberale) @ Hall District 4 - Bucharest, BUCURESTI

Starting with 15.04.2004 I was HR Coordinator

Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- participation in preparing the department budget
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- casic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Feb 2001 - Apr 2003

Mass - Media Inspector (Institutii / profesii liberale) @ Hall District 4, BUCURESTI

- organizing press conferences
- designing and sending press releases
- paper presentation training for journalists
- organizing and participating in various activities
- drawing press review
- preparing monthly analysis of media appearances
- maintaining regular contacts with the media
2008 - 2008

Ireccson, BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
Comunicare si relatii publice
Train the trainer
2005 - 2008

University Dimitrie Cantemir - International Economic Relations, BUCURESTI

Facultate (in curs)
Relatii Economice Internationale
2007 - 2007

Ireccson Institut, BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
Course - Human Resource Manager
2005 - 2005

Labor Inspectorate, BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
2000 - 2005

Public administration Faculty - SNSPA, BUCURESTI

Facultate (terminat)
Administratie publica
2002 - 2002

INA, BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
Communication and public relations
1996 - 2000

Highschool "Lucian Blaga", BUCURESTI

Liceu / Scoala profesionala
Filologie
Intra in cont
Continua cu Google
sau

Introdu adresa de email cu care ai creat contul, pentru a-ti reseta parola.
Atentie! Link-ul pentru resetarea parolei este valabil doar 8 ore de la solicitare.

Mi-am amintit parola