Aceasta oferta nu mai este activa. Click aici pentru alte oferte similare!

Secretara


Confidential
Tip oferta Job
Nivel cariera Middle, Senior, Executive
Oras(e) BUCURESTI, Sector 5, Bragadiru
Domenii oferta
Marketing
Marketing
Publicitate
PR
Vanzari
Vanzari
Retail / Comert
Serviciu clienti
IT
Management
 
Aceasta oferta nu mai este activa.
La acest job au mai aplicat 1838 persoane.
Aceasta oferta a expirat in 15 Aprilie 2013.

Cerinte obligatorii

Rugam pe cei ce nu corespund sau nu se regasesc sa nu trimita CV.

- Experienta minim 3 ani pe postul de secretara sau asistent manager. Nu ne intereseaza alte calificari, experienta pe postul de secretara este obligatorie.

- Nu conteaza varsta - ci pregatirea, competenta, seriozitatea si dorinta de a munci.

- Firma noastra este pozitionata departe de zona centrala a Bucurestiului - respectiv pe Sos. Alexandriei. Rugam pe cei care considera ca este prea departe sa nu ne deranjeze cu CV-urile.

- Se resping din start candidatii care nu au avut o stabilitate indelungata (sau cel putin rezonabila) la locurile de munca anterioare.

- Este obligatorie cunoasterea EXCELENTA a limbii engleze, scris si vorbit;
- Sunt necesare foarte bune cunostinte Windows, MsOffice (Outlook, Word, Excel), navigare pe internet;
- Abilitati comunicare, siguranta, putere si dorinta de munca, forta de convingere;
- Punctualitate, seriozitate, atentie, spirit puternic organizatoric, eficienta;
- Cunoastere excelenta limba engleza, scris si vorbit;
--- Avantaj: cunostinte despre piata de publicitate, despre produse si servicii precum: sisteme de expunere si afisare, large-format-printing, productie publicitara in general;


Descriere job:

- Mentinerea contactelor cu clientii si furnizorii;
- Solicitarea de oferte de la diversi furnizori; transmiterea de comenzi de materiale, conform instructiunilor primite de la directorul de productie;

- Transmiterea de oferte catre clienti, conform indicatiilor departamentului de vanzari;
- Urmarirea operatiunilor de import/export pe care societatea le efectueaza (mentinerea contactelor cu furnizorii si clientii externi, cu transportatorii, cu comisionarii vamali etc.);
- Emiterea facturilor catre clienti;

- Pregatirea, ambalarea si expedierea produselor catre clienti, prin curierat rapid;

- Organizarea traseelor zilnice ale soferilor firmei;

- Utilizarea echipamentelor de birotica (calculaor, fax, scanner, imprimante etc.)
- Activitati de protocol;


Oferta (bonusuri, beneficii)

- Loc de munca intr-un sediu curat, cladire noua, mobilata si utilata complet si modern, birou personal;
- Colectiv mic, tanar, bine pregatit; atmosfera placuta de lucru;
- Salariu motivant - pe masura competentei si eficientei.

Intra in cont