Aceasta oferta nu mai este activa. Click aici pentru alte oferte similare!
Tip oferta Job, Proiect
Nivel cariera Entry, Middle, Senior, Executive
Oras(e) BUCURESTI
Domenii oferta
OfficeJobs
Secretariat
Administrativ
 
Aceasta oferta nu mai este activa.
La aceasta oferta nu a aplicat inca nicio persoana.
Aceasta oferta a expirat in 30 Septembrie 2011.

DESCRIERE POST
Preluare si directionare apeluri telefonice;
- Primire, directionare si gestionare corespondenta; gestionare, centralizare si arhivare documente;
- Utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator;
- Furnizare de informatii si acordarea suportului in probleme ce tin de organizarea studiilor;
- Indeplineste alte sarcini conexe care ii sunt atribuite;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Organizarea agendei zilnice, termene lunare

Cerinte
CERINTE
-Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
-Adaptabilitate si flexibilitate.
-Capacitate de analiza si sintetiza si rezistenta la stres.
-Cunoasterea cel putin a unei limbi de circulatie internationala.
-Cunostinte avansate operare PC (Word, Excel, Office).

Oferta (bonusuri, beneficii)
SE OFERA
telefon mobil,masina de serviciu,commission din vanzari,mediu de lucru professional.

Intra in cont