X
OK
X
Do you?
OK
CANCEL

Lavinia
(34 ani, F)
Activ ultima data in: 20 Iulie 2016

Posturi / Competente profesionale:
management - communication - people management - ethics - inspector resurse umane - specialist resurse umane - specialist salarizare 

Interesat de oferte part time / proiecte
Disponibil pentru relocare
Detin permis de conducere
Romana (Nativ):
Franceza (Mediu):
Engleza (Mediu):
EXPERIENTA
2014-08 - prezent  (un an si 11 luni)
Director HR - Sanatate @ Metropolitan Hospital, București, România
- Managementul departamentului HR
- Recrutare personal diverse categorii
- Salarizare si administrare
- Training intern
- Compensatii si beneficii
- Evaluare si monitorizare
- Audit
- Decont lunar medici
- Bugetare si monitorizare costuri
2013-10 - prezent  (2 ani si 9 luni)
Trainer - OfficeJobs @ Training
Sustinere training-uri ocazional:
- inspector resurse umane
- formator
- recrutare
2013-05 - 2015-08  (2 ani si 3 luni)
HR Director - Vanzari @ Puls Medica, BUCURESTI
Disponibila de a lucra cu PFA

Recrutare personal:
- creionare si postare anunturi
- selectie CV-uri
- interviuri
- ofertare
Salarizare si administrare pentru 120 de salariati si 20 colaboratori

Evaluare profesionala (monitorizare si imbunatatire proces)

Strategie HR si proceduri

Actualizare proceduri ISO

Soft salarizare utilizate: Saga, Wizsalary
2011-05 - 2013-04  (un an si 11 luni)
Manager HR - Salarizare si administrare - Sanatate @ MEDICOVER SRL
Coordonarea departamentului de salarizare si administrare personal angajat si colaborator, cu 3 salariatii in subordine, pentru 700 de angajati si 400 de colaboratori

Coordonare procese:
Administrativ
- verificarea corectitudinii documentelor
- contrasemnarea documentelor de angajare, modificare si incetare
- crearea unui tool pentru previzionarea concediilor si monitorizarea lor
- fise de post
- organigrama
- integrarea noului angajat
- exit interview
- monitorizare protectia muncii si medicina muncii
- acordarea de suport personalului din departament si companie
Payroll
- calcul bilunar, avans si lichidare
- verificarea datelor salariale introduse
- verificarea pontajelor (ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte, garzi, ore on call)
- verificarea comenzilor de tichete lunare
- verificarea lunara si introducerea comisioanelor de vanzari conform procedurii
- aprobarea de avansuri suplimentare
- introducerea medicalelor si completarea lor pentru recuperarea banilor
- validarea statului
- verificarea si transmiterea in contabilitate a rapoartelor standard si customizate
- verificarea fluctuatilor lunare
- verificarea primelor
- verificarea si aprobarea sumelor facturate
Compensatii si beneficii
- monitorizarea acordarii tichetelor pentru diverse ocazii
- verificarea aplicarii corecte a procedurilor pentru ajutoare de nastere, deces, prima de vacanta, abonamente de sanatate, transport precum si aprobarea acordarii
Evaluare
- verificarea rapoartelor de evaluare a personalului nou angajat
Recrutare
- aprobarea solicitarilor de recrutare
- ofertarea candidatilor cu respectarea bugetului
Categorii personal recrutat - doctori, asistente, personal auxiliar, management
Raportare
- standardizarea anumitor rapoarte si crearea unora noi
- completarea lunara a rapoartelor standard (FTE, new hire, leavers, costuri pe centre de cost, untaken holiday, etc)
- crearea de rapoarte customizate conform cerintelor
Bugetare
- colectarea datelor privind pozitiile noi solicitate
- calcularea costului salarial pe centre de cost si categorii de personal
- training
- beneficii
- urmarirea bugetului si rectificarea dupa caz
Simulari
- calcularea pentru proiecte costuri de personal
- simulare costuri customizate

Proiecte implementate:
- Soft salarizare o noua versiune
- Verificare si actualizare conform prevederilor legislative a documentelor specifice dosarelor de personal
- Proceduri si procese specifice departamentului si companiei
- Buget si cost control

Soft-uri salarizare utilizate:
- Smartree
- Saga

Recomandari:
Bogdan Pana - Director executiv
Maria Ali - Director financiar
Dana Butoi - Director operational
2008-05 - 2011-05  (3 ani)
Manager Resurse Umane - Sanatate @ EUROCLINIC HOSPITAL SA
Coordonarea serviciului de resurse umane si implementarea de noi proceduri si strategii pentru 600 de salariati si 300 de colaboratori.

Coordonare procese:
Administrativ
- verificarea corectitudinii documentelor
- contrasemnarea documentelor de angajare, modificare si incetare
- crearea unui tool pentru previzionarea concediilor si monitorizarea lor
- fise de post
- organigrama
- integrarea noului angajat
- exit interview
- monitorizare protectia muncii si medicina muncii
- acordarea de suport personalului din departament si companie
Payroll
- calcul salarial
- verificarea datelor salariale introduse
- verificarea pontajelor (ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte, garzi, ore on call)
- verificarea comenzilor de tichete lunare
- verificarea lunara si introducerea comisioanelor de vanzari conform procedurii
- aprobarea de avansuri suplimentare
- introducerea medicalelor si completarea lor pentru recuperarea banilor
- validarea statului
- validarea declaratiilor
- completarea OP-urilor
- verificarea si transmiterea in contabilitate a rapoartelor standard si customizate
- verificarea fluctuatilor lunare
- verificarea primelor
- verificarea si aprobarea sumelor facturate
Compensatii si beneficii
- monitorizarea acordarii tichetelor pentru diverse ocazii
- verificarea aplicarii corecte a procedurilor pentru ajutoare de nastere, deces, prima de vacanta, abonamente de sanatate, casatorie, zile suplimentare, transport precum si aprobarea acordarii
Evaluare
- verificarea rapoartelor de evaluare a personalului nou angajat
- implementarea unuei noi procedri de evaluare anuala corelata cu sistemul de bonusare
Recrutare
- aprobarea solicitarilor de recrutare
- postarea anunturilor
- selectarea CV-urilor
- organizarea si sustinerea interviurilor
- ofertarea candidatilor cu respectarea bugetului
- oferirea de raspuns negativ tuturor candidatilor respinsi
Categorii personal recrutat - doctori, asistente, personal auxiliar, management
Raportare
- standardizarea anumitor rapoarte si crearea unora noi
- completarea lunara a rapoartelor standard (FTE, new hire, leavers, costuri pe centre de cost, untaken holiday, etc)
- crearea de rapoarte customizate conform cerintelor
- calcul anual al bonusului conform procedurii
Bugetare
- colectarea datelor privind pozitiile noi solicitate
- calcularea costului salarial pe centre de cost si categorii de personal
- training
- beneficii
- urmarirea bugetului si rectificarea dupa caz
Simulari
- calcularea pentru proiecte costuri de personal
- simularea bonusului anual
- simulare costuri customizate

Proiecte implementate:
- Soft HR
- Sistem de evaluare a performantei
- Proceduri si procese specifice departamentului si companiei
- Buget si cost control

Soft-uri salarizare utilizate:
- Smartree
- Ciel
- Wizsalary

Recomandari:
Catalin Popa - Director general
Bogdan Pana - Director executiv
Maria Ali - Director financiar
2007-02 - 2008-05  (un an si 3 luni)
Specialist Resurse Umane - Inginerie @ AVRIG 35 SRL
Management:
- Coordonare diverse proiecte
Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
- derularea procesului de sanctionare disciplinara
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si calcularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
- intocmirea ordinelor se plata
Compensatii si beneficii:
- intocmirea diveselor formulare de acordare
- comunicarea si urmarirea acordarii diverselor beneficii
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
Reporting:
- intocmirea si prezentarea de raporte cu diverse situatii (FTE, hired, turn over, salarii, majorari, etc)
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
2005-07 - 2007-02  (un an si 7 luni)
Coordonator Departament Resurse Umane - Sanatate @ Centrul Medical Sanador
Mentiune: Nu exista departament, a fost creat odata cu angajarea mea in cadrul companiei

Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
- derularea procesului de sanctionare disciplinara
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si caclularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
- intocmirea ordinelor se plata
Recrutare:
- organizarea procesului de recrutare (postarea de anunturi, organizarea de interviuri, selectiea CV-urilor, intocmirea listei scurte, participarea la interviu)
- asigurarea procesului de angajare
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
Reporting:
- intocmirea si prezentarea de raporte cu diverse situatii (FTE, hired, turn over, salarii, majorari, etc)

Proiecte/proceduri implementate:
- implementarea programului de salarizare (Wizsalary)
- participarea la implementarea ISO 900
- intocmirea Regulamentului Intern
- derularea procesului de angajare a cetatenilor straini
- intocmirea organigramei
- organizarea si urmarirea procesului de evaluare
2004-11 - 2005-06  (7 luni)
Inspector Resurse Umane - IT / Telecom @ Ultra Pro Computers
Aministrativ:
- operare carnete munca
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime
- intocmirea de contracte munca, acte aditionale, decizii, diverse adeverinte
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI
- completarea registrului de evidenta salariati
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului
Payroll:
- verificare pontaje, intocmirea si caclularea statului de plata
- pastrarea legaturii cu institutiile abilitate: CAS, CASS, Somaj, ITM, Banca
- intocmirea si introducerea in contabilitate a cheltuielilor cu salariile
- intocmirea lunara a situatiei bonurilor de masa, precum si distribuirea acestora
- intocmirea listei pentru banca cu salariile lunare
Recrutare:
- asigurarea procesului de angajare
- efectuarea necesarului de angajati impreuna cu sefi punctelor de lucru
- intocmirea fiselor de post
2003-04 - 2004-10  (un an si 6 luni)
Inspector Resurse Umane - Institutii / profesii liberale @ Directia de Invatamant - Primaria Sectorului 4
Incepand cu 15.04.2004 - Sef Birou Resurse Umane
- coordonarea activitatii departamentului
- verificarea activitatilor administrative ale subordonatilor
- participarea la intocmirea bugetului pe departament
- participarea ca reprezentant al institutiei la concursurile unitatilor de invatamant
- sustinerea in Comisiile Consiliului Local a planului de functii pentru institutie
- coordonarea planului de reorganizare al institutiei impreuna cu sefi departamentelor

Inspector resurse Umane
- operare carnete munca;
- intocmirea de situatii de evidenta: concedii odihna, medicale, zile fara plata, prime;
- salarizare;
- organizarea de concursuri si asigurarea derularii procesului de angajare;
- intocmire contracte munca, acte aditionale, decizii;
- efectuarea evaluarii anuale conform legislatiei specifice;
- efectuarea instructajului de protectia muncii si PSI;
2001-02 - 2003-04  (2 ani si 2 luni)
Inspector mass - media - Institutii / profesii liberale @ Primaria Sectorului 4
- organizare conferinte de presa
- concepere si transmitere de comunicate
- intocmire mape pentru reprezentantii mass - media acreditati
- organizarea si participarea la diverse actiuni
- intocmirea revistei presei
- intocmirea lunara a analizei aparitiilor mass - media
- pastrarea legaturii permanente cu mass - media
STUDII
2014 -  2014
Top Quality - Audit @ Cursuri / Conferinte, București, Municipiul București, România
Auditor ISO
2005 -  2008  (3 ani)
Facultatea de Relatii Economice Internationale - Universitatea Dimitrie Cantemir - Relatii Economice Internationale @ Facultate (in curs)
2000 -  2005  (5 ani)
Facultatea de Administratie Publica - SNSPA - Administratie publica @ Facultate (terminat)
1996 -  2000  (4 ani)
Liceul Teoretic "Lucian Blaga" - Filologie @ Liceu / Scoala profesionala
EXPERIENTA
2013-10 - prezent  (2 ani si 9 luni)
Trainer - OfficeJobs @ Train
Train:
- HR inspector
- Train the train
- Recruiting
2013-05 - prezent  (3 ani si 2 luni)
HR Director - Sanatate @ PULS MEDICA SRL
Recruitment
Payroll & Admin
Professional evaluation
HR strategy & procedures
Training
2011-05 - prezent  (5 ani si 2 luni)
HR Manager - Payroll&Admin - Sanatate @ MEDICOVER SRL
Coordination of payroll & admin department for employees and collaborators, (700 employee and 400 collaborators).

Coordination processes: admin, payroll,compensation and benefits, evaluation,reporting,recruitment, budget.

Projects implemented:
- HR soft Smartree - update
- Various specific procedures and processes
- Budget and cost control

Payroll software used:
- Smartree
- Saga
2008-05 - 2011-05  (3 ani)
HR Manager Euroclinic/Regina Maria - OfficeJobs @ EUROCLINIC HOSPITAL SA
Coordination of human resources department and implement new procedures and strategies for a company with 600 employee and 300 collaborators.
Coordination processes: admin, payroll,compensation and benefits, evaluation, recruitment (doctors, nurses, auxiliar staff, middle management), reporting, budget and cost control.

Projects implemented:
- HR soft Smartree
- Performance appraisal system
- Various specific procedures and processes
- Budget and cost control
- Performance

Payroll software used:
- Smartree
- Ciel
- Wizsalary
2007-02 - 2008-05  (un an si 3 luni)
HR specialist - Inginerie @ AVRIG 35 SRL
Management
- Coordination of different projects
Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- REVISAL
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Compensation and Benefits
- grant forms
- Communication and tracking grant various benefits
- drawing up job descriptions
Reporting
- preparation of various reports (FTE, hired, turn over, payroll, rest breaks,
etc.)
2005-07 - 2007-02  (un an si 7 luni)
HR Coordinator - Sanatate @ CENTRUL MEDICAL SANADOR
Management
- Coordination of human resources department
Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- REVISAL
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Compensation and Benefits
- grant forms
- Communication and tracking grant various benefits
- drawing up job descriptions
Reporting
- Preparation of various reports (FTE, hired, turn over, payroll, rest breaks,
etc.)

Projects and procedures implemented
- HR soft - Wizsalary
- participation in ISO 9000 implementation
- drawing up ROI
- drawing up organization chart
- organizational performance assessment and tracking process
2004-11 - 2005-06  (7 luni)
HR Specialist - IT / Telecom @ Ultra Pro Computers
Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- follow the disciplinary process
-various reports
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- basic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
Recrutment
- CV selection and recruitment
- publication announcements on specialized website
2003-04 - 2004-10  (un an si 6 luni)
HR Inspector - Institutii / profesii liberale @ Hall District 4 - Bucharest, BUCURESTI
Starting with 15.04.2004 I was HR Coordinator

Admin
- drawing up employment contracts
- training working safety
- participation in preparing the department budget
- follow the disciplinary process
Payroll
- checking timesheets
- calculating payroll
- contact state institutions
- casic accounting
- compiling monthly meal tickets situation
- monthly multicash
2001-02 - 2003-04  (2 ani si 2 luni)
Mass - Media Inspector - Institutii / profesii liberale @ Hall District 4, BUCURESTI
- organizing press conferences
- designing and sending press releases
- paper presentation training for journalists
- organizing and participating in various activities
- drawing press review
- preparing monthly analysis of media appearances
- maintaining regular contacts with the media
STUDII
2005 -  2008  (3 ani)
University Dimitrie Cantemir - International Economic Relations - Relatii Economice Internationale @ Facultate (in curs)
2008 -  2008
Ireccson - Comunicare si relatii publice @ Liceu / Scoala profesionala
Train the trainer
2007 -  2007
Ireccson Institut - @ Liceu / Scoala profesionala
Course - Human Resource Manager
2005 -  2005
Labor Inspectorate - @ Liceu / Scoala profesionala
2000 -  2005  (5 ani)
Public administration Faculty - SNSPA - Administratie publica @ Facultate (terminat)
2002 -  2002
INA - @ Liceu / Scoala profesionala
Communication and public relations
1996 -  2000  (4 ani)
Highschool "Lucian Blaga" - Filologie @ Liceu / Scoala profesionala
Intra in cont
Continua cu Google
sau

Introdu adresa de email cu care ai creat contul, pentru a-ti reseta parola.
Atentie! Link-ul pentru resetarea parolei este valabil doar 8 ore de la solicitare.

Mi-am amintit parola