Model de scrisoare de intentie 2
Autor: bestjobs, adaugat in data de 16.01.2008
Stimate Domnule/Doamna,

In urma anuntului publicat in -------- , va solicit angajarea mea pe postul de -----------.

Am absolvit in --------, Universitatea ----, Facultatea -----, iar in prezent lucrez pe postul de -------- la ----------.

In perioada de munca am acumulat multe aptitudini necesare unui ---------. Consider ca posed abilitati pentru o buna comunicare, motivare si buna organizare a muncii si, de asemenea, ma simt pregatit de a le folosi la noul loc de munca.
Doresc sa continui ascensiunea in cariera prin specializarea in acest domeniu in cadrul societatii dvs.

Cred ca aptitudinile, cunostintele si entuziasmul meu imi acorda o sansa in plus pentru acesta pozitie. Mai multe detalii le puteti afla din Curriculum Vitae atasat.

In cazul in care considerati ca sunt un candidat potrivit pentru a ocupa postul dvs, va rog sa ma contactati la numarul de telefon de mai sus pentru a stabili un interviu.

Cu sinceritate,
-----------
Toate articolele din categoria «Scrisori de intentie»
Recomanda articol    Yahoo Messenger    Facebook    Twitter
30 comentarii
shushaneaua spune:
18.01.2008, 11:01:25
Consider scrisorile de intentie o tampenie. Ceea ce se scrie in ele, este relatat concis in CV. Un bun angajator sau HR stie sa "citeasca" un CV. La ce bun o scrisoare de intentie? O forma de "periat"?
 spune:
18.01.2008, 14:01:13
O se scrisoare de intentie nu trebuie sa fie o "alta forma de cv". Este de ce vrei sa lucrezi in aceea firma si pe acel post si mai ales de ce tu. Este ce te diferntiaza pe tine fata de alti 10-20 de oameni care aplica pe acelasi post si au aceleai cunostinte tehnice si pregatire prof. Cred ca din 100 de CV-uri 50 le elimin numai dupa ce am citit scrisoare.
vasydragan spune:
18.01.2008, 14:01:40
shushaneaua are dreptate
cri_marin spune:
18.01.2008, 20:01:39
importa ff mult. angajatorul vrea, inainte de experienta acumulata, sa-ti cunoasca intentiile pt. ocuparea unui post in firma.
raiuno20 spune:
19.01.2008, 00:01:25
pt rma daca asa faci recrutare aoleuuuuu muica...
paulette_bjn spune:
19.01.2008, 01:01:28
SCRISOARE DE INTENTIE? CV, ASTEA SUNT SIMPLE FORMALITATI SI PIERDERE DE TIMP.UN FEL DE A NU TE REFUZA FATIS AL ANGAJATORULUI. SPAGA CONTEAZA NU CAT DE CAPABIL ESTI SAU CATA PREGATIRE AI.DEALTFEL CONTEAZA SI VARSTA SI...NURII IN CAZUL FEMEILOR.CA ESTI UN BUN PROFESIONIST ASTA AR TREBUI SA CONTEZE CU ADEVARAT.
boy_1977 spune:
19.01.2008, 01:01:48
Cand ajungi la interviu nu te intreaba cate clase ai, ce scoli inalte ai terminat."CE STII SA FACI?" Deci scrisoarea de intentie este o prostie.Omul se uita in CV sa vada cata experienta ai in primul rand.Am fost la un interviu si mi-a spus k m-a ales numai pe mine pt k aveam 10 ani experienta.
ionelbuliga spune:
19.01.2008, 08:01:53
depinde de cine si care este modalitatea de recrutare..angajatorii directi, si mai ales firme fara experienta nu analizeaza aceste detalii, pe cand headhunting-urile, firmele multinationale pun mare pret pe aceasta modalitate de a te face cunoscut, respectiv scrisoare de intentie...
tati1960 spune:
19.01.2008, 10:01:50
Totul depinde si de experienta angajatorului.Daca ai[ norocul]sa intilnesti unul care poate nici nu stie sa citeasca, ce te faci?De ce va mirati ca eu am intilnit asa ceva.S-au ajuns datorita parintilor fiindca au[ avut ] bani.Asa ca si CV si scrisoarea de intentie sunt simple GOGORITE.Eu cand m-am angajat am dat proba de lucru,mi-a dat sa rezolv cateva probleme de aritmetica.Da sa nu va mirati fiindca m-ai sunt si acum care nu stiu nici tabla inmultiri.Asa comentam sa ne facem de lucru, caci nu castigam nimic.
dumitruruja spune:
09.02.2008, 11:02:23
... pentru angajare 99% depinde de scrisoarea de intentie si CV, angajatoru isi face o imagine asupra presupusului angajat ... va multumesc pentru sfaturile primite de la bestjobs
ady_sipos spune:
13.02.2008, 14:02:31
ce vreti domnilor, traim in Romania !!!
adina8416 spune:
20.02.2008, 14:02:26
mi se pare o prostie doar nu vreau sa ajung presedinte, caut un loc de munca
mariadinmamaia94 spune:
03.03.2008, 13:03:32
nu stiu daca vre un angajat are 'intrntia'de AI fii bine doar angajatorului scrisorile astea de intentie sint doar sa placa auzului angajatorilor ca ce firma 'ca lumea'au si ce frumos e la ei si ca vrea si cel cu intentia sa lucreze in acea firma dar mai intii sa se dea bine pe linga patron su o scrisoare Daca esti bazat nu ai nevoie de nici o scrisoare si nici de un cv pompos EXPERIENTA isi spune cuvintul
danuutza spune:
06.03.2008, 12:03:59
unii angajatori poate ca abia au rabdare sa-tzi citeasca CV-ul, mai ale daca e prea incarcat...daramite sa mai citeasca si o scrisoare de intentzie.
cain3l3 spune:
12.03.2008, 01:03:37
.. ei pun cv urile cum ii taie capul ;) .. nici nu le citesc toate macar..iau cateva numere..suna si te cheama..daca ai norocu ;) :)
dinu_monica spune:
12.04.2008, 11:04:53
asa este nu iti trebuie un cv foarte pompos importante sunt cunostintele de la firma respectiva si norocul(spaga)
gotocheck spune:
16.04.2008, 09:04:48
va propun abordarea de esenta a fenomenului HR; candidatii sunt cei care depun efortul de a se recomanda - cosmetiza vis a vis de un recrutor de resurse umane; problema de fond este recrutorul de resurse umane. evaluarea corecta a nevoilor societatii comerciale pe care o reprezinta ca si cumul de calitati de care are nevoie/ le doreste de la canditat ar impune eforturi serioase de gasire a metodelor de atingere a acestui scop; ce se intampla de fapt: exact pe dos: HR pretind candidatilor sa se prezinte - cosmetizeze; solutia ar fi creativitate din partea HR departament; sa ii ajut: interviul sa devina un act extrem de responsabil: este degradant cum sunt pusi la costuri de transport, "orientare turistica", tinuta ireprosabila etc...Intrebare: cine este platit in acest proces bidirectional: candidatul sau operatorul /departamentul HR ? deci cine in mod logic ar trebui sa faca eforturi de timp si financiare? din practica reiese ca munca candidatului costa chiar financiar mult mai mult decat a angajatorului:parcurgerea listei enorme de prezentare a anunturilor postate de angajatori (schematice si terne ...) care inghite enorm timp, energie psihologica ; pozitia oricum fragila a candidatului in stadiul de cautator de job il afecteaza suplimentar; capacitatea de triere, aruncare sau nu la Recycle Bin a departament de HR este singura competenta care se pretinde de catre firma la momentul recrutarii sale ? Intrebare: la ce se reduce rolul agentiilor teritoriale de somaj ? la ceva ridicol si pot argumenta ... insa mai bine fac o propunere: la sediul lor sepot desfasura ZILNIC prezentare de candidati - societati comerciale; recrutor HR si nu delagat cum am intalnit la un targ de joburi care sa efectueze efectiv interviul ! asfel candidatii mergand la una si aceasi adresa de interviu isi simplifica disiparea unor eforturi;stadiul actual al unui Recrutor de Resurse umane se reduce la un " selector de CV -uri imperfect sau mai exact neprofesionalist", intervievator la el acasa; mers la mica publicitate ptr. a posta un anunt desigur contra cost piperat poate dar ineficient ! falsa abordare !unde este eficienta in implinirea reala a scopului de cautare a celui mai oportun candidat? dimpotriva: se petrece blocarea unui sistem fluid, realmente profesionist de solutionare a acestui sector extrem, extrem de important din mecanismul economiei de piata ( cu efecte mai alecs in sectorul " candidati " dramatice;absenta unui organism competent (!!!)de cercetare a domeniului " cautare job" ma determina sa fac afirmatii aleatorii : devierea carierei profesionale intr-un procent coplesitor ...; veti raspunde ca este cvazi general in lumea occidentala si va voi raspunde acolo sunt particularitati care mai fac inca functionabila modalitatea dar sincer cred ca unuil din motivele insuccesului sistemului capitalist se datoreaza acestui unic sector: CAUTAREA JOB: etica profesionala a agentului / departamentului HR a oricarei societati comerciale, sanctionare de catre OPC su ceva in sensul acesta a abuzurilor din mentalitatea economica romaneasca; deci candidatii sa fie mai rezervati si sa selecteze cu atentie catre ce angajator se orienteaza ; ptr.unii conteaza nu postul ci angajatorul ! este el un egal sau se vrea ... superior ? se implica el disproportional sau chiar respecta si preintampina eforturi puerile si ridicole ale candidatului ? este el un promotor al demnitati umane sau un specimen stupid, inodor, incolor, lipsit de creativitate pe care o tot pretinde ...candidatilor in mod exclisiv? creativitatea exista ca potential dar nu se poate dezvolta decat pe un teren fertil...o parere personala ( nu am descoperit inca cum ar fi sa fie o parere nepersonala ... cum ziceam terenul este cel care fluidizeaza sau obstructioneaza energiile creatoare )
bravokar spune:
23.04.2008, 17:04:31
de obicei se recruteaza pe alte cai: din baruri,staiuni,prin cunostinte. 99% din cv-uri sunt aruncate la cos, in general exista persoane din firma care vor ocupa postul scos la concurs.
longmiha spune:
05.05.2008, 15:05:02
vai de mine...ma minunez... pai cum poate lua legatura angajatorul cu tine daca nu exista un inceput...o scisoare de intentie...eu o consider mai utila decat un CV. Mai terminati odata cu atata negativism din jurul vostru ca de asa ceva veti avea parte...
santergaz spune:
16.05.2008, 14:05:33
de obicei "specialistii" in HR sunt fost securisti sau fosti militieni care habar nu au ce inseamna un specialist sau un expert cu patalama in domeniul respectiv. firmele importante din romania nu au concurenta si patronii de firme se bazeaza pe fostii securisti pentru influenta pe care o au in mafia afacerilor. spun acest lucru in cunostinta de cauza.pe de alta parte firmele straine sunt conduse de manageri romani care in proportie de 99% sunt fosti colaboratori ai securitatii. singura influenta pe care o au in mediul de afaceri este ca au legaturi cu securistii din parlament si isi creaza si finanteaza legi si ordonante de urgenta pentru mediul lor de afaceri. mai pe romaneste sprijina coruptia institutionalizata. vezi cazul gazelor naturale, energie electrica, termica si altele. asa ca abureala cu specialistii din cadrul HR sunt o gluma de prost gust. un adevarat expert in domeniul meseriei de proiectare. cu patalama !!
girl4 spune:
11.07.2008, 00:07:59
ai dreptate longmiha
flocarmen spune:
16.07.2008, 22:07:20
Depinde de angajator , si ii dau dreptate lui longmiha.
cami_laura spune:
16.10.2008, 13:10:35
Scrisoarea de intentie este o mare tampenie;cand m-am angajat eu pentru postul de secretara interviul l-am sustinut cu Manag.General.am luat interviul urmand sa ii anunt daca eram de acord cu cele stabilite in urma negocierilor;cand m-am prezentat la servici am aflat cu stupoare ca de fapt am fost angajata intr-un compartiment diferit in care eram vai mama mea,nu stiam nimic.Angajatorii in momentul in care lanseaza un anunt,sunt disperati dupa personal si oricat de mica ar fi firma au niste pretentii uriase.Poti sa ai terminate 10 universitati daca nu esti in stare sa legi 2 cuvinte.O zi buna tuturor.
petre555 spune:
10.02.2009, 07:02:07
Filozofam sau ne angajam.Cv exclude scrisoarea de intentie.Deoarece cele doua sunt similare.
sorinsimion82 spune:
19.03.2009, 10:03:13
Am fost si in posttura de angajat si in cea de angajator . In ambele cazuri cv-ul este doar o metoda de triere rapida iar scrisoarea de intentie e o pierdere de timp . Ultimele interviuri la care am fost , angajatorul nu citise mai mult decat numele pe cv-ul meu iar discutia a inceput cu "Ce ai facut pana acum si ce stii sa faci practic ?" Un angajator serios nu are nevoie de o poezie frumoasa copiata de pe net , are nevoie de abilitatile tale practice . Eu nu am simtit niciodata nevoia sa testez abilitatea de a face copy/paste cand am angajat pe cineva .
ramonacluj spune:
13.04.2009, 15:04:42
Mie exemplul pe care il prezentati aici mi se pare cam 'sec'. Nu vad aici personalizarea scrisorii, nu vad iesirea din 'normal', acel ceva care sa ma faca sa invit persoana respectiva la un interviu, daca as fi in postura de angajator. Daca asta e cel mai bun exemplu pe care il aveti, si se pare ca e, inseamna ca cei care isi cauta un loc de munca ar trebui sa isi faca singuri scrisoarea de intentie.
m1010 spune:
01.10.2009, 23:55:33
una peste alta ambele isi au rostul lor;se completeaza.important e ce va decide angajatorul.interviul isi va spune cuvantul.apoi practica va da deznodamantul.
alyba1 spune:
12.10.2009, 12:23:01
scrisoarea mea de intentie imi doresc sa fie vazuta in fata unei probe de lucru in meseria pentru care candidez,atunci sa vezi tu,romane ce caligrafica este si plina de calitati!
violeta_dima11 spune:
29.10.2009, 20:53:37
Salutari, Nu stiu dc este permisa postarea pe acest site a altor site-uri, dar incercarea mease doreste a fi de folos acelor persoane care sunt in cautarea unui loc de munca. Site-ul este in engleza, si este foarte comprensiv... www.about.com Dc doriti sa intrati in domeniul resurselor umane, in motorul de cautare puteti scrie hr, cover letter sau cv, depinde de ceea ce necesitati. Veti gasi multe sfaturi utile si modele de cv-uri,scrisori de intentie,etc in functie de momentul carieri, ma refer dc suntenti absolvent/a sau va aflati intr-un moment in care doriti o schimbare a carierei. Sper sa va fie util.
15.06.2011, 10:29:47
Buna ziua, Cand m-am angajat pe postul de secretara mi-am depus un cv. Am fost chemata la interviu a doua zi dupa depunerea cv-ului. Am dat proba la calculator in word si in excel. Pe seara m-au sunat sa-mi spuna ca ma angajeaza. Dupa ceva timp mi s-a spus ca au fost foarte multe candidate cu cv-uri care mai de care mai pompos... La interviu cand au fost puse in fata calculatorului, nici nu stiau cum se deschide word-ul sau ce este ala excel!!! Morala?
add comment
 
   Copyright © 2012 BestJobs Recrutare SA     Despre noi    Blog    Conditii    Confidentialitate    Ajutor    Site Map
 
     
 
close
Intra in cont
Conecteaza-te cu Facebook
 
     
Intra in cont
Am deja cont
Vreau cont BestJobs
Adresa ta de email
Parola
Introdu o adresa de email
Alege o parola
Prin conectarea cu Facebook sau apasarea butonului `Inregistreaza-ma`, declari ca esti de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.