Evita cele mai frecvente 10 greseli, in CV-ul tau
Autor: BestJobs, adaugat in data de 24.07.2007
Este foarte usor sa gresesti ceva in CV-ul tau, dar este extrem de dificil sa repari greselile odata ce angajatorul l-a vazut. Prevenirea greselilor in CV este critica, mai ales daca nu ai scris pana acum unul. Mai jos sunt cele mai comune greseli si cum le poti evita.

1. Greseli de tipar sau gramaticale

CV-ul tau trebuie sa fie fara pata din punct de vedere gramatical. Daca nu e, angajatorii vor citi printre randuri si vor trage concluzii nu foarte magulitoare, despre tine, cum ar fi: “Aceasta persoana nu stie sa scrie”, sau “Se vede clar ca acestei persoane nu ii pasa”.

2. Lipsa detaliilor

Employers need to understand what you've done and accomplished. For example:
* Worked with employees in a restaurant setting.
* Recruited, hired, trained and supervised more than 20 employees in a restaurant with $2 million in annual sales.
Both of these phrases could describe the same person, but clearly the second one's details and specifics will more likely grab an employer's attention.

Angajatorii trebuie sa inteleaga ce ai facut si ce ai realizat. De exemplu:
* Am lucrat cu alti angajati intr-un restaurant
* Am recrutat, angajat, invatat si supravegheat mai mult de 20 de angajati intr-un restaurant care aducea profit de peste 1 milion de RON, anual.

3. 'Toate sunt bune'

De fiecare data cand incerci sa trimiti unuui angajator un CV care crezi tu ca se potriveste la toate, aproape intotdeauna vei gasi angajatori care sa il arunce la gunoi. Acestia vor ca tu sa le trimiti un Cv specific, numai pentru ei. Ei se asteapta ca tu sa le arati clar cum si de ce te potrivesti unui job, intr-o anumita organizatie.

4. Punctarea activitatilor in locul realizarilor

Este usor sa listezi activitatile pe care le-ai avut la locurile de munca anterioare, in CV-ul tau. De exemplu:
* am participat la intalniri de grup
* am lucrat cu copii intr-o cresa
* am arhivat dosarele firmei

Angajatorilor nu le pasa atat de mult de ceea ce ai facut, ci mai degraba de ceea ce ai realizat in diferitele activitati intreprinse de tine. Ei cauta afirmatii de genul:
* Am folosit laptopul pentru a inregistra intalnirile zilnice si apoi le-am arhivat intr-un document word, pentru a fi folosite mai tarziu
* Am dezvoltat 3 activitati zilnice pentru copii prescolari si i-am pregatit pentru o serbare de 10 minute
* Am reorganizat dosare intocmite pe o perioada de 10 ani, facandu-le accesibile membrilor departamentului

5. Prea multa informatie sau prea putina

In ciuda celor auzite, nu exista o regula privind lungimea CV-ului. De ce? Pentru ca oameni, care au diferite preferinte si asteptari in ceea ce priveste CV-urile, le vor citi.

Asta nu inseamna ca trebuie sa te apuci sa trimiti CV-uri de 5 pagini, bineinteles. In general, ar trebui sa te limitezi la maximum 2 pagini. Dar nu te simti obligat sa folosesti doua pagini daca una singura ajunge. Cu alte cuvinte, nu taia ce e mai important doar ca sa il faci la standardul de o pagina.

6. Un obiectiv gresit

Angajatorii chiar citesc campul 'obiectiv', dar de cele mai multe ori pufnesc in ras la afirmatii de genul, “Caut o pozitie motivanta care sa imi asigure avansarea in cariera”. Da-le angaajtorilor ceva specific, si , mai important, ceva care sa le atraga atentia atat asupra nevoilor lor cat si ale tale. De exemplu: “ O pozitie motivanta , in marketing, entry-level, care sa imi permita sa contribui cu abilitatile si indemanarile mele”.

7. Nu folosesti verbe care exprima o actiune

Evita sa folesti fraze de genul 'responsabil pentru'. In locul acesteia foloseste de exemplu: 'Am raspuns la intrebarile utilizatorilor, ca parte a activitatii mele in cadrul unui serviciu IT, cu peste 4000 de utilizatori'

8. Neincluderea unor informatii importante

Ai putea fi tentat, de exemplu, sa alegi sa nu mentionezi joburi pe care le-ai avut in timpul scolii, pentru a castiga bani in plus. Totusi, cunostintele pe care le-ai dobandit cu ajutorul acestor experiente sunt mai importante pentru angajator decat ai crede.

9. Visually Too Busy

Daca CV-ul tau e dintr-un capat in celalalt numai text, scris cu 5 fonturi diferite, mai mult ca sigur ca ii va prvoca angajatorului o durere de cap. Asa ca arata CV-ul tau mai multor persoane iainte de a-l trimite. Li se pare atractiv din punct de vedere visual? Daca e prea tare pentru ochi, revizuieste-l.

10. Date de contact incorecte

Poti avea cel mai tare CV, dar sa nu fii contactat de nimeni din cauza datelor gresite. Verifica de cateva ori fiecare detaliu, nu fii sigur ca ai scris corect – cu cat mai repede cu atat mai bine.
Toate articolele din categoria «Totul despre CV»
Recomanda articol    Yahoo Messenger    Facebook    Twitter
88 comentarii
alex2cs spune:
24.07.2007, 15:07:57
"Aceasta persoana nu stie sa scrie" sau "se vede clar ca acestei persoane nu ii pasa" - este valabil si pentru web: "angaajtorilor","iainte" si...
sweetybibi2 spune:
25.07.2007, 11:07:35
si angajatorii trb sa fie atenti la ceea ce scriu....si ei gresesc de multe ori...asta daca ei sunt cei care posteaza anuntul....
andres_28 spune:
25.07.2007, 12:07:03
Si eu am intalnit anunturi care contineau greseli gramaticale sau de ortografie. Am preferat sa nu aplic CV-ul la un astfel de anunt, chiar daca se potrivea cu abilitatile mele. RUSINE!!!
idorablo spune:
25.07.2007, 17:07:42
Niciodata nu ai de unde sa stii ce-i in capul angajatorului. Poate fii si o bata sau poate fii cel mai cel dintre angajatori. Am intalnit cazuri in care pentru un banal post (nu zic de ce fel) am stat la interviu 1 ora jumatate. De ex.....
danil53 spune:
26.07.2007, 10:07:32
a trece in revista posibile greseli este un efort salutar. Rezultatul e inca perfectibil.
hmihail spune:
26.07.2007, 14:07:10
Nu sunt de acord cu No. 3 "personalizat" pentru asta e scrisoarea de intentie.
irina_geo87 spune:
27.07.2007, 17:07:27
cv`ul e standard, scrisoarea de intentie e persomalizata
maximvs101 spune:
29.07.2007, 09:07:20
Dragilor, Greselile din anunturi pot fi cauzate de cel care tipareste; personal, sunt convins ca nici voua nu v-ar conveni sa gasiti greseli gramaticale sau de ortografie in CV-uri si scrisori de intentie; sau ce ziceti daca "va pica" sub ochi un asemenea CV si dupa doua zile persoana respectiva va este noul coleg!! Ce parere v-ati format deja despre ea? Cat despre "personalizarea" CV-ului, acest lucru este valabil daca se aplica in domenii diferite (unde conteaza anumite joburi anterioare sau anumite caracteristici). In rest, toate sfaturile sunt pertinente. Va doresc numai bine tuturor!
magnific_c spune:
29.07.2007, 20:07:38
cv ul nu este totul.
df1204 spune:
31.07.2007, 10:07:38
cv-ul este standard nu prea ai cum sa-l personalizezi pt. un anumit job, pentru ca este practic o prezentare a candidatului, pentru asta exista scrisoarea de intentie, dupa parerea mea scrisoarea de intentie reprezinta 40% din cv(ca importanta)
danmande78 spune:
08.08.2007, 17:08:06
:::::::)))))))))sunteti nebuni???????
lauriycka_21 spune:
13.08.2007, 02:08:59
ideea e sa te adaptezi situatiei si sa fi capabil sa le spui in fata "fratilor, eu asta stiu sa faca pentru a va convinge, dati-mi ceva de facut k sa va pot demonstra". Ce atata labareala ... Si ar trebui scos un alt tip de CV mai ales pentru fete, unde sa fie mentionate"60-90-60", inaltimea si greutatea.....Noi dupa asta suntem alese....din pacate!!!
violeta1975 spune:
15.08.2007, 14:08:20
vreau si eu sa-mi fac cv. dar nu prea stiu ce sa scriu. ma ajuta cineva?
violeta1975 spune:
15.08.2007, 14:08:23
vreau si eu sa-mi fac cv. dar nu prea stiu ce sa scriu. ma ajuta cineva?
hausman spune:
18.08.2007, 20:08:56
datele dintr un cv sunt de cele mai multe ori numai minciuni gogonate
pandarelu spune:
24.08.2007, 17:08:54
eu cred ca o zi de proba face cat 100 de cv uri.
elvira9 spune:
26.08.2007, 16:08:37
Eu am ramas speechless cand am fost la un interviu pt. un post de secretara la o agentie imobiliara si mi s-a spus ca am CV de manager,liceu "tare" si tot nu m-au angajat deoarece sunt altii cu mai multa experienta profesionala!In concluzie,un CV formidabil nu-ti asigura nimic,numai o experienta indelungata in domeniu!!!!!!!!!
krotalul spune:
31.08.2007, 12:08:50
Intr-un CV , conteaza mult (in cazul meu ) daca ai postat-a in antet o poza cu tine (autorul CV ) , dar referitor la ce spune ELVRA9 ; Daca si la un post de secretara itzi cere experienta atunci unde itzi mai ramane loc sa-tzi faci experienta.
maniac_tyconnix spune:
11.09.2007, 12:09:01
Aceasta persoana nu stie sa scrie" sau "se vede clar ca acestei persoane nu ii pasa" - este valabil si pentru web: "angaajtorilor","iainte" si...
ionutlove_2005 spune:
13.09.2007, 14:09:09
Elvira 9 are dreptate peste tot se cere Experienta dar ala nu te angajeaza k nu ai, ala nu..atunci unde poti sa te duci sa lucrezi sa faci ceva cu viata ta...si Un cv nu spune totul despre angajat multi baga de la ei date doar k sa arate cv-ul bine iar knd ajung pe post nu stiu cum ii cheam cu buletinul in mana...majoritatea prind totul din mers...asa k...ganditiva si voi la alte solutii "externe" pt o angajare.. iar cv depuneti-l la firma respectiva chiar in mana patraonului sau directorului aferent nu pe net...k asteptati de va vine acru...parerea mea mult succes in continuare si noroc la restul...pa pa...
ingolf spune:
22.09.2007, 13:09:11
Poti avea cel mai tare CV, dar sa nu fii contactat de nimeni din cauza datelor gresite. Verifica de cateva ori fiecare detaliu, nu fii sigur ca ai scris corect – cu cat mai repede cu atat mai bine. corect era 'nu fi sigur ca ...'
alina_buburuza spune:
28.09.2007, 16:09:30
una e ce scrie in CV alta stii sa faci
alina_buburuza spune:
28.09.2007, 16:09:33
una e ce scrie in CV alta stii sa faci
administrator_it spune:
13.10.2007, 01:10:01
http://cv.bestjobs.ro/Administrator_IT/AdministratorIT
administrator_it spune:
13.10.2007, 01:10:08
- AJUTOR: Am un CV prea mare si nu stiu la ce sa renunt si ce sa pastrez. Pt. ca nu se stie nici o data ce ar putea fi important pt. un angajator. Va rog sa ma ajutati! sa ii aduc modificarile necesare. Astept recomandarile Dumneavoastra pe e-mail: professional_service2003@yahoo.com Mentionez ca am citit cu atentie informatiile prezentate mai sus. http://cv.bestjobs.ro/Administrator_IT/AdministratorIT Va multumesc !
id_dorina spune:
17.10.2007, 11:10:36
sunteti nebuni
roberta_monica2000 spune:
01.11.2007, 09:11:56
cred ca angajatorii pun subalternii sa scrie ofertele de job-uri pe site si din cauza vitezei apar greselile de ortografie,sau in cel mai rau caz cel ce scrie nu stie gramatica:D
violet_d spune:
05.11.2007, 14:11:39
pentru o persoana care are experienta de cativa ani, un CV de 2 pagini pare neadecvat, resposabilitatile postului nu pot fi decat un exemplu al punctului 4(descrise sumar)
iustirares spune:
05.11.2007, 22:11:55
nici penru o persoana in varsta de 40 ani nu e usor / degeaba CV cuprinde o activitate vasta cu rezultate bune in cadrul unei institutii -daca nu esti tanar nu ai nicio sansa / am depus CV la mai multe unitati cu acelasi profil al unitatii in care imi desfasor activitatea acum dar nici un raspuns // am aflat ca cel mai in varsta salariat are 33 ani/ ce mai conteaza CV-ul, nu?
valek21 spune:
13.11.2007, 10:11:44
)))))))))))))))aiurea)))))))))))))))))))))
alina_ingerasu spune:
21.11.2007, 16:11:46
CV-UL E DEGEABA,TOTUL SE INVATA PE PARCURS.NU AI DE UNDE SA STII CUM MERG TREBURILE IN FIRMA RESPECTIVA
sergiulaura spune:
27.11.2007, 10:11:36
mda
ctron spune:
28.11.2007, 20:11:24
Deoarece am experienta atat ca angajat cat si ca angajator as dori sa raspund la cateva comentarii de mai sus: 1) CV personalizat nu se poate, e standard. Un angajator nu compara CV-ul primit de la tine cu cel pe care l-ai trimis la alt angajator. Asa ca poti sa modifici usor descrierile la job-urile anterioare, calitati personale etc. ca sa se ii dai cititorului cat mai multe argumente sa te primeasca la interview. Ce e relevant pt. un post e complet irelevant pt. altul. 2) Fetele sunt angajate numai dupa cum arata. Un aspect fizic placut conteaza mai mult sau mai putin in toate job-urile. Din fericire nu in toate trebuie sa fii fotomodel. Sa arati bine conteaza, dar ceea ce stii conteaza si mai mult. Si in general se face suma ponderata dupa specificul job-ului. Sfatul meu: ignorati locurile unde se uita numai dupa cum aratati, chiar dc. aveti "the looks", garantat nu o sa aveti sanse de promovare. 3) Se angajeaza numai cu experienta. Din pacate intr-o piata dinamica ca in Romania putine firme se gandesc sa investeasca in training ca apoi sa-i plece oamenii pe posturi mai bune (am zis putine nu deloc). Dar din fericire avem mai multe variante: a) gasit firmele care investesc in training si employee retention (atentie competitie foarte dura) b) cautat job-uri "de student". Chiar dc. nu au nimic in comun cu pozitia care o doriti, inseamna un plus de experienta (de ex. vanzator la McDonalds n-are nimic de-a face cu secretariatul dar cateva luni acolo si ai deja ceva people skills si rezistenta la stres. Plus ai dovedit ca rezisti unei slujbe cu orar fix, ceea ce conteaza enorm la un angajator serios care e dispus sa "riste" cu tine apoi) c) proiecte proprii sau voluntariat. Cei cu initiativa sunt mereu cautati, deci arata ca ai initiativa. Plus la voluntariat te alegi si cu referinte! d) cursuri de specializare. Dc. arati ca esti interesat(a) de un anume domeniu, angajatorul va fi mai inclinat sa-ti ofere un entry position in acel domeniu.
stelica19 spune:
30.11.2007, 20:11:55
Un CV, este de fapt o mica autobiografie,care , trebuie sa stimuleze interesul angajatorului. dar trebuie sa recunoastem ca,cei care vor sa munceasca,nu intotdeauna sant artisti ai scrisului.
anetaflora spune:
03.12.2007, 12:12:02
Un CV trebuie sa denote claritate, concizie, structura si argumentare adecvata cerintelor postului si profilului cerut de angajator. nu? am gasit un articol f. interesant pe acolo: http://www.recrutam.ro. pupici! :)
mihaela1952 spune:
03.12.2007, 20:12:00
stelica19 spune bine.Un CV este o mica parte din autobiografie si nu toti scriu frumos.Daca ai noroc si angajatorul te cheama la interviu trebuie sa-i demonstrezi ca ce scrie in CV este si adevarat.
mihaela1952 spune:
03.12.2007, 20:12:02
stelica19 spune bine.Un CV este o mica parte din autobiografie si nu toti scriu frumos.Daca ai noroc si angajatorul te cheama la interviu trebuie sa-i demonstrezi ca ce scrie in CV este si adevarat.
mihaela1952 spune:
03.12.2007, 20:12:03
stelica19 spune bine.Un CV este o mica parte din autobiografie si nu toti scriu frumos.Daca ai noroc si angajatorul te cheama la interviu trebuie sa-i demonstrezi ca ce scrie in CV este si adevarat.
mihaela1952 spune:
03.12.2007, 20:12:05
stelica19 spune bine.Un CV este o mica parte din autobiografie si nu toti scriu frumos.Daca ai noroc si angajatorul te cheama la interviu trebuie sa-i demonstrezi ca ce scrie in CV este si adevarat.
giocodruta spune:
17.12.2007, 16:12:44
scuze am mancat un semn de intrebare la sfarsitul intrebarii interogative:))
giocodruta spune:
17.12.2007, 16:12:46
vis-a-vis de greselile gramaticale: am observat ca o greseala foarte des intalnita in anunturile sefilor este aceea de a scrie nostri si vostri cu doi de i adica nostrii si vostrii, si ma rog foarte multe mailuri care circula pe net contin aceasta greseala in asa fel in cat aproape ca lumea a inceput sa creada ca asa este corect. Ce se intampla deci daca eu scriu un cv- curat gramatical si o sa fiu "urecheata" pentru ca am facut "greseli" adica nu am scris nostrii si vostrii si multe altele. Spun asta din propria experienta desigur...
pheonyx796cc8d9 spune:
17.12.2007, 23:12:28
sarbatori fericite!
dex_hell spune:
02.01.2008, 16:01:22
Daca nu,
dex_hell spune:
02.01.2008, 16:01:34
Daca nu ai experienta nu te angajeaza nimeni... Experienta poti acumula daca ai cunostinta... Daca nu astepti pana mor astia cu experienta...
hermanzoli spune:
20.01.2008, 04:01:16
De multe ori m-am intalnit cu cazuri de genul: "Am 3 faculatati in domeniu..."; "Am invatat la facultate...", dar unde ramine practica? Sincer sa fiu, eu detest chestia cu imbracatul in costum si chestii din astea, pentru ca in fata mea nu imbracamintea face omul. Este ceva si in asta, dar cele mai buni colegi si muncitori care am avut sub mana, cand au venit la interviu nu aveau nici cravata nici sacou si nici invatamint universitar, dar au avut experienta si simt in lucru. Din pacate trebuia sa le pun afara in scurt timp pe cei cu universitate. I-mi pare rau pentru ei, dar munca trebuie sa mearga nu sa cautam iconitele pe monitor. Dragi tineri in facultate, incercati sa va faceti experienta cat mai multa, pentru ca daca seful va pune afara va pare rau, si de multe ori nici nu le convine salariul de zilele "lucrate".
from_underground_avec spune:
31.01.2008, 14:01:09
sfaturile astea despre cariera mi se par usor penibile, cel putin unele dintre ele, de parca ar fi scrise de persoane care traiesc pe alta planeta, oricum, in nici un caz in realitate. si apropo, dupa ce nenea sau tanti aia care scrie saitu' invata sa scrie romaneste CORECT, mai vorbim, pana una alta, ciocu' mic si mai vizitati pe cei din clasa a 5-a.
meligala spune:
31.01.2008, 17:01:06
ce sa facem cei care abia am iesit de pe bancile scolii? oriunde te duci te intreaba daca ai experienta? este greu sa-ti gasesti un loc de munca
meligala spune:
31.01.2008, 17:01:07
ce sa facem cei care abia am iesit de pe bancile scolii? oriunde te duci te intreaba daca ai experienta? este greu sa-ti gasesti un loc de munca
crystatica spune:
06.02.2008, 21:02:53
la cine as putea sa apelez pt a creea un CV fara greseli? la doamna profesoara de romana? sunt eleve si am nevoie de un loc de munca la domiciliu, dar nu cred ca ma pricep sa scriu un CV..
rc78 spune:
08.02.2008, 09:02:28
Poti sa fii super agent, super pregatit,sa ai super C.V. daca nu ai o relatie...Mi s-a intamplat chiar mie cu o firma noua in Bacau. SC Bambus S.R.L. Vaslui. Si nu sunt singurul.
tze_fermecatorul spune:
08.02.2008, 22:02:21
AM COMPLETAT CV DAR NUMAI CU ULTIMA FIRMA , CUM COMPLETEZ SI CELELALTE PT CA FORMULARUL NU MI-A DAT POSIBILITATEA ASTA?
gde_onesti spune:
19.02.2008, 14:02:51
ma ajuta si pe mine cineva sa imi fac c.v
gde_onesti spune:
19.02.2008, 14:02:53
ce denuire pot da la c.v ?
moisetanase spune:
28.02.2008, 16:02:07
vreau si eu un anumit tipar de cv bine facut
fmnc spune:
12.03.2008, 22:03:14
raspuns la tze_fermecatorul , vei fi contactac dupa aceea pentru a-ti spune toata experienta
viky57 spune:
13.03.2008, 16:03:01
Nu este cazul
mar_ spune:
25.03.2008, 20:03:03
e aiurea inceputul
roxana_tataru spune:
07.04.2008, 16:04:58
daca si domnul administratorIT are greseli in formarea cv-ului .....atunci ce pretentii mai angajatorii, de la cei care nu stau asa mult "pe butoane".e ceva firesc sa mai pierzi detalii
shtrumphy2003 spune:
24.04.2008, 23:04:25
in romania,momentan,asta e solutia viitorului:lucrezi legal bineinteles vreo 3-4 ani pe degeaba pe la unul pe la altul ca sa capeti experieta si dupa aceea te "angajezi".Mult succes.Apropo CV-ul...daca nu il depui personal la cine trebuiie...degeaba
strumfy3k spune:
30.04.2008, 17:04:04
Cv-ul il faci pt toate firmele :)))) Nu e timp pt fiecare in parte
romantic88 spune:
02.05.2008, 13:05:18
o adresa de u as putea sa descarc :) va rog ....................... multumesc mult :) k :P
romantic88 spune:
02.05.2008, 13:05:36
unde gasesc un cv ffb facut doar sa modific datele personale pls
5_5_5 spune:
05.05.2008, 13:05:30
am parcurs cateva comentarii si am constatat texte tip messenger adica prescurtari si greseli, iar comentariile despre un CV bun lasa mult gust amar. Da,e adevarat ca putini angajatori citesc un CV ,da , e adevarat ca trebuie sa-l depui personal la cine trebuie ca sa fie luat in considerare si in cazul feneilor sau fetelor e nevoie sa aiva un aspect placut ca sa stea de vorba cu ele angajatorii. Cand ajungi la o anumita varsta (deci implicit ai acumulat si experienta ,ai facut si nenumarate traininguri pentru asta sacrificand timp si bani personali)si constati ca tot nu gasesti un loc de munca care sa-ti aduca un venit din care sa poti trai decent e absolut normal sa iei drumul pribegiei si sa-ti gasesti de lucru in strainatate. Am vazut si comentarii ai angajatorilor care dovedesc ca nu au clasa mai mare decat solicitantii de locuri de munca si de fapt multi angajatori actuali au fost si ei angajati candva pentru ca nimeni nu se naste patron si tot asa angajatii vor putea fi in viitor angajatori. Ii desparte pe unii de altii doar faptul ca unii(fosti angajati actuali patroni)au riscat incepand o afacere pe bani proprii si sunt responsabili sa le mearga afacerea bine. E mult snobism si la cei care recomanda sau intocmesc CV-uri cu formulari nuantate dar si la cei care urmeaza sa le citeasca sau sa le analizeze dar e unul imprumutat de la occidentalii pe care dorim cu orice pret sa-i urmam .
violetaandra spune:
11.05.2008, 00:05:32
In orice domeniu doresti sa te angajezi vor sa ai experienta.Cum sa o dobandesti?da spui numai adevarul in CV...cine face acest lucru?un angajator cand posteaza un anunt, minte(nu toti,dar majoritatea).forta de munca in Romania a scazut considerabil,deci noi ANGAJATII ar trebui sa punem conditii,nu invers.
idromgata spune:
15.05.2008, 08:05:01
Referitor la comentariile de mai sus , nu prea cred sau sa spunem foarte rar cand un angajator a fost angajat inainte si mai sunt de parere ca in Romania a fi angajat inseamna sa muncesti ptr a supravietui si sa contribui in dezvoltarea firmei
mancas_elena spune:
24.06.2008, 23:06:22
in romania pt moment se angajeaza dupa nume si punga restul sunt nesemnificative.nu li se da tinerilor fara o situatie financiara bazata sa se afirme sa arate ce pot sa faca, sunt multi care pot mult mai mult decat cei care provin din famili instarite si pe care de fapt parintii sau rudele le-au oferit pe tava poziitii bine platite dar la care ei nu stiu ce sa faca ,e drept totul se invata ,dar de ce sa nu dam o sansa si la cei de rand dar care au capacitati mult mai mari .nu toti desigur
mancas_elena spune:
24.06.2008, 23:06:22
in romania pt moment se angajeaza dupa nume si punga restul sunt nesemnificative.nu li se da tinerilor fara o situatie financiara bazata sa se afirme sa arate ce pot sa faca, sunt multi care pot mult mai mult decat cei care provin din famili instarite si pe care de fapt parintii sau rudele le-au oferit pe tava poziitii bine platite dar la care ei nu stiu ce sa faca ,e drept totul se invata ,dar de ce sa nu dam o sansa si la cei de rand dar care au capacitati mult mai mari .nu toti desigur
pytty_autosas2000 spune:
01.07.2008, 10:07:53
offf doamne....Romanie Romanieeee
1966v spune:
12.07.2008, 10:07:54
viorel ;66 incerc sa gasesc un loc de munca in CRAIOVA.nu gasesc.nu este CV PROBLEMA.poate virsta,
roger21 spune:
23.07.2008, 14:07:18
conteaza ce stii sa faci,cei carora li s-a spus ca nu au un cv bun sa stea linistiti,oricum angajatorii sunt fraieri si probabil job-ul dorit va ramane doar o chestiune de timp
kristian018 spune:
30.07.2008, 15:07:07
nu vreau sa fiu nepoliticos, dar 5_5_5 si altii reclama faptul ca se fac greseli gramaticale si erori de ortografie. Dragul meu stiu foarte bine ca greselile altora sunt mai usor de observat, dar nu ar strica sa arunci o privire si in gradina ta!!! eu ti-am numarat 2 greseli gramaticale si o cacofonie, nu cred k e nevoie sa spun mai mult. Nu acesta nu e atac la persoana, dar ma gandesc de ce va este atat de greu sa verificati corectitudinea?
kristian018 spune:
30.07.2008, 15:07:34
Doamne Doamne ce am citit pe aici, unii au ceva contra CV-urilor... altii contra interviurilor... parerea mea este ca si CV-ul si interviul isi au rostul cu taote ca traim in Romania si foarte multe posturi sunt ocupate de oameni cu "relatii" si nu pe cunostinte in domeniu. Poate veti spune ca sunt mic sa afirm asta din moment ce am doar 18 ani si doar ce am terminat liceul... vise la facultate, da care vor deveni realitate cu siguranta. Am o mica experienta in ceea ce priveste subiectul "job" am lucrat la serviciul de salvamar unde programul este flexibil ( si aici ma refer la ore suplimentare impuse neplatite) nu sunt disperat dupa bani, ca dovada am muncit si neplatit, chiar daca nu ai experienta in domeniu, conteaza foarte mult atitudinea !!! atitudinea pe care o ai fata de locul de munca, fata de angajator, fata de clienti sau potentiali clienti. In Romania, din cauza problemei vesnice "BANII" sunt tentati din ce in ce mai multi sa mearga la munca doar pentru bani, ceea ce mi se pare o mare prostie. Toata lumea se plange ca nu are bani, dar in fiecare zi vezi zeci de masini in valoare de zeci de mii de euro si cate o vila noua la marginea orasului. Sunt multe ascpecte de discutat pe aceasta tema, dar nu imi place sa las mesajul aici si cine stie cand il va citi cineva , un sfat pentru toti cei care isi cauta de munca: traiti prezentul, nu trecutul, nu viitorul... concentrati-va pe ceea ce faceti ACUM si veti fi uimiti cat de bine il veti finaliza!
kristian018 spune:
30.07.2008, 15:07:46
imi cer scuze pentru erorile gramaticale pe care le-am facut in cele doua comentarii pe care le-am postat un pic mai devreme. Acest mesaj este pur si simplu pentru a evita posibilele comentarii la adresa mea in ceea ce priveste corectitudinea lor. Va doresc spor la treaba !
manoliu_andreea spune:
04.09.2008, 16:09:37
Din pacate categoria de oameni la care te referi tu Kristian018 este una aparte. Haide sa vorbim despre noi, cei obisnuiti. Spui ca tentatia de a merge la serviciu doar pentru bani este din ce in ce mai mare. Ok, poate ca asa este. Insa incearca sa-ti imaginezi ca esti pe cont propriu, ai o chirie si eventual o facultate sau un masterat de platit la care se adauga existenta de zi cu zi (mancare, haine, un bilet la teatru sau la meci, abonamente la ratb sau metrorex, etc), ceea ce in mod sigur nu este cazul tau. Intr-o situatie de genul asta sunt convinsa ca ai nevoie de o motivatie strasnica, material vorbind. Sunt intru totul de acord ca este cruciala atitudinea pe care o ai fata de job, de angajator, de eventualii clienti s.a. Insa in momentul in care nu te contacteaza nimeni pentru interviu pentru ca nu ai experienta (pe care trebuie s-o ai inca din momentul in care te nasti, se pare!), sau job-urile pentru care esti contactat sunt platite prost, in ciuda faptului ca esti tanar, entuziast, resourceful si vrei sa inveti si sa evoluezi, nu cred ca munca neplatita este o optiune. Intr-adevar exista mai multe metode de a te imbogati repede si sigur, in cazul carora zicala " munca innobileaza sufletul" nu se prea aplica insa pentru noi, studentii respectiv absolventii "de rand", fara o experienta importanta care sa umple cv-ul si cu abilitati/aptitudini pe care nu avem ocazia sa le demonstram pentru ca nu avem pile nicaieri, este destul de greu sa gasim job-ul care ni se potriveste si pentru care suntem potriviti in acelasi timp. Le urez succes tuturor celor care isi cauta un loc de munca, acelasi de care am nevoie si eu...
henga spune:
15.09.2008, 13:09:57
bafta tuturor
gloria25 spune:
23.09.2008, 09:09:16
buna...sunt si eu incepatoare pe aici...oare e posibil sa gasesc niste persoane dragute care sa ma ajute si pe mine cu un cv....k sa-mi iasa perfect?mercik...
madagt spune:
16.10.2008, 19:10:10
mi s-ar parea corect ca interviul sa fie direct si cu proba...
nipia_age spune:
20.10.2008, 01:10:43
Ce faci daca ajungi sa fi angajat si inca nu-i pasa de cartea ta de munca? Sa zicem ca rezisti si te gandesti ca trebuie sa faci fata in orice conditii, daca ai asteptat mult acest job (mare greseala!). Trec peste doua luni si nu mai intelegi nimic. Vine ziua de plata si ti se spune ca n-ai facut nimic. Te gandesti ca te va plati pana la urma (alta mare greseala!). Este de o violenta rara atat in familie cat si cu cei care n-au stiut cu cine au de a face. In umbra se afla... http://www.gandul.info/actualitatea/teparul-strategic-ede-erdely-condamnat-10-ani-puscarie.html?3927;1029594 !!! Feriti-va de el. Teparul isi face afacerile nestingherit in si terorizeaza pe oricine cu o violenta rar intalnita...
nita1973 spune:
05.11.2008, 10:11:36
jgj
feliana spune:
06.01.2009, 17:01:24
cv mai facem dar cu o scrisoare de intentie cine ne ajuta? felicia
evvy spune:
25.01.2009, 19:01:55
dupa parerea mea,tot un interviu este mai bun decat cv-ul.conteaza si cv-ul,dar cu un interviu si macar o zi de proba demonstrezi de ce esti in stare cu adevarat.
george.samoila spune:
12.02.2009, 15:02:54
test
henike_henike spune:
12.02.2009, 21:02:34
vi se pare normal lucru de proba 2 saptamani?si acest timp neplatit?
CDL27 spune:
25.04.2009, 21:04:13
Nu este corecta alegerea candidatului la interviu dupa cv .cv-ul+interviul+o proba oarecare=asta arata cine este mai potrivit pentru postul respectiv.Alegerea dupa cv -de multe ori-mofturi ale recrutorilor
petro25 spune:
16.06.2009, 12:08:14
"maximvs101 spune Dragilor, Greselile din anunturi pot fi cauzate de cel care tipareste; " Asa ceva nu exista. Cel care tipareste nu este cel care scrie anuntul din ziar. Si cel care scrie anuntul in ziar nu este cel care l-a compus. Greselile care apar in anunturile de angajare apartin angajatorilor sau subalternilor lor. Da de gandit un anunt in care apar greseli gramaticale.
apetrimalina spune:
13.07.2009, 17:22:49
"nu fii sigur ca ai scris corect" ???????? Poate "nu fi" ... ia uitati cine vorbeste de corectitudine ...
CARMELITA2010 spune:
09.03.2010, 15:12:26
Angajatorii au o multime de pretentii,nu le convine nimic.Eu cred ca daca fiecare angajator ar primi o multime de cv-uri in care la rubrica salariu ar scrie "lucrez moca",ar fi perfect si in secunda 2 ar fi acceptata si persoana cu cel mai jalnic cv.Credeti-ma ca stiu ce spun!
breathtaker spune:
02.10.2010, 15:41:59
Si angajatorii care posteaza prost? Cu ei ce facem? Ii respingem noi din start!
add comment
 
   Copyright © 2012 BestJobs Recrutare SA     Despre noi    Blog    Conditii    Confidentialitate    Ajutor    Site Map
 
     
 
close
Intra in cont
Conecteaza-te cu Facebook
 
     
Intra in cont
Am deja cont
Vreau cont BestJobs
Adresa ta de email
Parola
Introdu o adresa de email
Alege o parola
Prin conectarea cu Facebook sau apasarea butonului `Inregistreaza-ma`, declari ca esti de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.